Volgers

dinsdag 24 juli 2012

Vlinder met bloemen



Dit kaartje doet mee bij:
http://krea2day.blogspot.nl/

http://www.simonsaysstampschallenge.blogspot.nl/


Het kaartje heb ik als volgt gemaakt:


Wit vierkant kaartje.

Daarop een licht groen karton geplakt. Ik heb dat eerst gesponst met Distress-inkt. Daarna met wat water bespoten. Na droging heb ik er nog wat Glimmermist op aangebracht.

Hierop een lila / roze stans, taartkleedje en een geschulpte stans. Deze heb ik ge-embossed en bewerkt met Distress-inkt.

De vlinderstans is bewerkt met embossing-poeder. Voor de vlinder, onder de vlinder, heb ik de omtrek van de stans nagetekend en uitgeknipt.

De randen zijn met Distress-inkt bewerkt.

De bloemen zijn gemaakt van de witte stans. Ik heb ze bespoten met Glimmermist en er stuifmeel draadjes ingeplakt.

De donkere groene blaadjes zijn kant en klaar gekocht. De lichte blaadjes zijn gestanst en bewerkt met Distress-inkt. Verder heb ik er wat raffia bij geplakt.

De achtergrond van de "Happy Birthday" wens is gestanst en gekleurd met Glimmermist. Dit heb ik 3-d opgeplakt.

De stiksteekjes heb ik met een witte gelpen aangebracht.


Laat een berichtje achter en geef eens je mening over dit kaartje! Het wordt gewaardeerd!


2 opmerkingen:

  1. OOOO wat vindt ik dit MOOI !!
    Wat een feest als je zoiets in de bus krijgt.
    En euh laat ik nou bijna jarig zijn ;-).

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Love those butterflies!
    Thank you for playing along with the Anything Goes Challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een berichtje achter. Het wordt gewaardeerd!