Volgers

vrijdag 12 oktober 2012

Meisje met hartjes

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Heb je een vraag? Stel die dan gerust!



Bij dit kaartje heb ik een die half door de CB gevoerd. Het was even oefenen maar het is uiteindelijk gelukt.
De hartjes komen uit de slingerpons.
Het plaatje is en free digi van: http://saturatedcanary.blogspot.nl/


 De binnenkant heb ik beplakt met een stans in dezelfde vorm welke ik gebruikt heb op de voorkant. Zo is het makkelijker om een wens te schrijven omdat een pen op donker papier is dat niet goed zichtbaar is.


Dit kaartje doet mee bij:
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.nl/

5 opmerkingen:

  1. This is so cute! Love what you did with her hair! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super adorable, love the pink and green together... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een berichtje achter. Het wordt gewaardeerd!