Volgers

vrijdag 1 juli 2016

Win kaarten voor de najaarseditie van de Knotsgekke Kaarten- en Schrap Dagen in Den Bosch





1, 2 en 3 september is het weer zo ver. Dan worden in Den Bosch de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen gehouden. 
Zelf ga ik er al jaren naar toe. Zowel in voorjaar als in het najaar. Ik kan daar leuk mijn inkopen doen maar ook, tijdens workshops of demonstraties, uitproberen of laten uitleggen hoe iets werkt. Zodat ik wel overwogen mijn aankopen kan doen. 
Van te voren doe ik altijd mijn "huiswerk". Ik kijk dan op de plattegrond waar ik heen wil zodat ik niet te lang hoef te zoeken. Ook maak ik altijd een lijstje van de spulletjes die ik al heb en de kleuren zodat ik niet iets dubbel koop. 
Natuurlijk loop ik later altijd nog een rondje over de beurs om te kijken of ik niet iets leuks heb gemist.
Soms heb ik dan niet genoeg aan 1 dag en........ ga ik de volgende dag terug!

Wilt u kans maken op twee vrijkaarten voor de najaarseditie in de Brabanthallen Den Bosch? Reageer dan snel op dit bericht. Geef aan met wie en waarom u deze beurs wilt bezoeken en wie weet bent u de gelukkige winnaar!
De winnaars worden ruim van te voren op dit blog bekend gemaakt. Kijk dus regelmatig op dit blog!!
 
      De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het jaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen. Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om  materialen in te kopen, inspiratie op te doen en de nieuwste trends te signaleren. 

     Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch – 1, 2 en 3 september 2016
-         E-mailadres:                     info@knotsgekkekaartendagen.nl
-         Website:                            www.knotsgekkekaartendagen.nl
-          Prijs:                                 Kinderen t/m 12  jaar hebben gratis entree.
 Volwassenen betalen €8,50 p.p. (Mits in gezelschap van een vrouw mogen mannen gratis naar binnen). Online kunt u uw entreekaart voor de beurs met € 1,50 korting p.p. kopen.

Zet de data alvast in je agenda zodat je deze vrij kunt houden! 
Ik wens je een heel fijne dag met veel knutsel-plezier!!

1 opmerking:

  1. hoi nettie,
    zie net je berichtje staan, dus waag ik m'n kans ! =) Wat leuk dat je kaartjes weggeeft.
    Volger ben ik al een tijdje. Waarom ik naar de beurs wil , Wel, in Belgie kennen we zo'n leuke beurzen helemaal niet, dus laden wel elk jaar m'n auto vol met giechelende babbel en knutselmeiden en trekken we met een hele groep van 7 richting Den Bosch. Door de vrijkaartjes spaar ik m'n benzine wat uit, dus mooi meegenomen zo ! =)
    We zien wel, alvast bedankt voor deze kans
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een berichtje achter. Het wordt gewaardeerd!